KUNDPORTALEN

I januari 2020 lanserade vi vår kundportal
Kundportalen är en säker och effektiv plattform för dokumentdelning och ärendehantering samt har vissa integrationer med externa system, bl.a. företagsbrevlådor i KIVRA.
Inloggning i portalen sker via BankID.
Som kund har du tillgång till alla bolagets bokföringsunderlag och rapporter 24 timmar om dygnet via din mobil, platta eller dator. Du laddar upp inskannade underlag till en särskild mapp i portalen där vi som byrå bokför och sedan arkiverar underlagen i tydligt organiserade dokumentmappar.
Anställda i kundföretagen får en egen mapp som innehåller deras lönebesked och ges möjlighet att ladda upp körjournaler, reseräkningar och utläggskvitton.
Revisorer ges tillgång till hela dokumentbiblioteket, varvid ingen överlämning av dokument behöver ske i samband med revision.
Som byrå uppfyller vi kraven som GDPR ställer genom säker hantering av kund- och personaldokument.
Saknar vi underlag skapar vi ett ärende med ett sista svarsdatum och skickar till kunden. När kunden skickar saknade underlag bekräftar vi att ärendet är löst och stänger det.